Bohužel musím napsat velmi negativní hodnocení. Pár let jsem byla zákazníkem firmy Jikoterm s.r.o. Pravidelně ke mně jezdil servisní technik na revizi plynového kotle. A vše bylo v pořádku, technici byli slušní a příjemní. Každoročně jsem platila necelé 2000.-Kč za revizi kotle. Letos 20.9. se stalo, že při revizi technik zjistil, že kape kohout z hřídelky kulového ventilu. Sdělil mi, že tuto závadu musí odstranit montážní technik, on je pouze technik servisní. Za nějaký čas mi napsal mail pan Kopec, vedoucí montáží. Poslal mi k odsouhlasení nabídku prací na výměnu kohoutu v hodnotě 2 823.-Kč. Samotný materiál v hodnotě 305.- Kč, ostatní položky byly práce, doprava, režijní náklady. Velmi drahé, řekla jsem si, ale nabídku jsem odsouhlasila. Montážní technik přijel 8.10., celé dopoledne pracoval, kotel vyřadil z provozu, do provozuschopného stavu ho nedal s tím, že je tam vadné těsnění, které on nemá a tuto práci provádí jen technik servisní. Odjez a přijel technik servisní, ten samý, který u mě byl 20.9., dal tam jedno těsnění, kotel sešrouboval a odjel. Následně mi přišla faktura na 3 265.-Kč, tedy o 932.-Kč vyšší něž bylo dohodnuto. Nikdo mě na jinou cenu neupozornil, natož, by ji se mnou konzultoval. Když jsem se proti tomu ohradila, pan Kopec mi napsal, ať si příště najdu jinou firmu a fakturu zaplatím. Když jsem uhradila jen to, co jsem dopředu odsouhlasila, napsal mi, že mě řadí mezi neplatiče a předává mě vymahačům. Ještě, že nechybělo něco dalšího a nemusel přijet ještě dalších specialista, faktura by tak mohla dosáhnout astronomické výše. Takže radím všem tuhle firmu si pro její neomalené chování určitě nevybírejte. Za své peníze si zasloužíte někoho solidnějšího. ZD