Schlieger, s. r. o.

Hodnocení

Popis činnosti

Hodnocení od uživatelů (6x ohodnoceno) - Ohodnotit firmu

Radka 31.10.2024 - nahlásit
Instalace tepelného čerpadla: Parta Sch 1 pracovala 3 dny na instalaci tepelného čerpadla pro náš rodinný dům. Dva velmi šikovní, pracovití a slušní pánové pracovali rychle a efektivně. Po dokončení práce ( v cca 19:15), úklidu a "školení" k obsluze TČ, jeli pánové ještě více jak 3 hodiny domů a ráno jim začal další pracovní den. Velice oběma děkujeme!!!
Nespokojený zákazník 1.11.2023 - nahlásit
Nevěřila jsem, ale nyní sama dávám za pravdu těm, kteří negativně firmu Schlieger hodnotí. Jsou to samé sliby a termíny jsou jim rozhodně cizí. Smlouvu jsem uzavřela 30. listopadu 2022. Termín na fotovoltaiku jsem po urgencí dostala na 17-18 červenec 2023. Koncem září mi přidali na moji žádost 2 panely a 3.10.23 přišla řada na revizi. Pak začaly sliby, když jsem urgovala předání revizní zprávy na ČEZ. (ve své nabídce mají předání do distribuční sítě do 2-3 dnů). Já čekám téměř měsíc. Vymlouvají se na "kulaté razítko" a zase dokola slibují, že vše uspíší. Na mejly neodpovídají, nekomunikují. Při prvním zhotovení FVE trvalo vyřizování dotace a vyplacení několik měsíců, protože se žádost 2x vrátila k doplnění. Firmu nedoporučuji, je velice nespolehlivá.
zákazník 12.1.2023 - nahlásit
Dostanou zálohu a už je nezajímáte.
CH 26.7.2022 - nahlásit
Skvělá a rychlá komunikace, rychlá doba montáže, nejlepší ceny v poměru cena/výkon
Jeřabina 28.3.2022 - nahlásit
V srpnu 2021 jsem podepsala smlouvu se statutárním zaměstnancem firmy Schlieger, která končila 28.2.2022. Začátek února přijela skupina 3Ujrajibcům, velmi slušných a ochotných. Po nich na telefonické upozornění z mé strany přijel též Ukrajinský kontrolor, velmi příjemný, chytrý, šikovný a skromný. Opravil chyby a dodělal určitě věci po partě Ukrajinců. Do toho momentu to ještě šlo, i když 28. 2. se již blížilo. Pak mi přišla faktura k doplácejí, i když jsme zařízení neměli v chodu. Upozornila jsem je, že nezaplatím ,dokud fotovoltaické panely nepoběží a , že firma přislíbila, že mezi tím dorazí dotace, které, jak mi statutární zaměstnanec psal, žádali již v říjnu. Bohužel ten den jsem se dozvěděla že nemám nic zatíženého a musím si to zařídit sama. Do firmy, kde Vám automat hlásí co a kam jsem volala 10x do momentu, než to někdo vzal a řekl,, voláte na špatnou klapku,,. Potom co jsem vše vyplnila, ní napsali, že žádost již byla poslána 28.2.,ale že musím zaplatit. Opět jsem upozornila, že zařízení není v provozu. Tak mi oznámili, že to je již na distribuci ČEZ a ne na nich. V půlce března jsem volala na distribuci ČEZ, kde mi řekly ochotně, že žádost s dokumenty byly špatně vyplněný a že měla firma čas na opravení do 16.3.,ale čas propadl po komunikací mezi zaměstnankyní firmy Schlieger a distribucí ČEZ jsem zjistila, že paní B ve firmě Schlieger má jinou práci a že se na to potom podívá a pošle. Dne 23.3.jsem na ČEZu zjistila, že nic nedorazilo. Do firmy se nedovolám. Tak jsem napsala dopis a nic. Je 25.3. 232. 000,-má firma a já budu čekat další měsíc kdy dorazí z Čezu a zamontují hodiny a schválí provoz. Snad, možná, nevím. Ale určitě vím, že této firmě Schlieger nevěřte. Jak dostanou část peněz a někdo jiný zašle i zbytek, tak čekají i rok. Tato firma si koleduje na ČOI a majitel firmy by měl vědět, jak kancelářské dámy se chovají k zákazníkům. Tohle mi udělat dostanou hodinovku. Bohužel pro ně již neplatí základní pravidlo "NÁŠ ZÁKAZNÍK,NÁŠ PÁN"‼️ Nedoporučuji, i když ještě panely nefungují, tak raději upozorňuji,ať nedopadne jako já.
mirek 18.2.2022 - nahlásit
Před rokem a půl jsem si objednal čerpadlo ,bylo mi řečeno, že je" české výroby" . Mají nějaké označení, ale na štítku je jiné, takže první špatný dojem . Přijeli montéři /ukrajinci/ namontovali čerpadlo ,nádrž a nádrž na teplou vodu. Venkovní izolace jim nic moc neříkají, jelikož 5mm není izolace, ale zjevně je to nezajímá,Tím myslím f.Schliger. Věděli, že se čerpadlo montuje na horách a jejich prodejce byl na místě 2x. Ve večerních hodinách kdy měli finále nastartovali čerpadlo a ani nepočkali zda to ohřeje vodu , na nějakých 30 stupních odjeli. Samozřejmě čerpadlo netopilo jak by mělo takže museli přijet znovu a doladit chod. Servisní technik rozebral a popřeházel nějaké kabely než dohledal závadu Pry byl přehozen kabel na teploty nádrží. Dobrá, jsem vcelku klidny člověk stát se může cokoliv je to jen zařízení kde se může něco porouchat.Další oprava proběhla v lednu 2021 kdy jsem nahlasil unik vody ze systému, bylo mi řečeno že tam byl vzuch v nadrži a at dotočím vodu ,vic je nezajimalo. Ano vodu jsem stejně musel dotočit,ale druhy den to opět hlásilo poruchu . Po oevření krytu čerpadla jsem zjistil ,že vnitřek je samý led . Takže další telefon , pozor upozornim na to že telefony berou jen sporadicky, což je že skoro vůbec.Po nějaké době jsem z asi 5 čisel se dovolal na nějakého technika kde jsem mu vysvětlil co se děje a poslal video, za dva dny přijeli. Bylo prasklé těsnění u čidla teploty. Během této návštěvy jsem ještě zjistil, že ve skleněném okénku průhledítka je mraky bublinek defakto to vypadalo jako mléko .Bylo mi řečeno, že to je normální ikdyž po tel. konzultaci s montérem z jiné f. je to špatně. Čidlo bylo vyměněno čerpadlo jakoby opět v pořádku. Letos2022 13.1 čerpadlo běželo ale netopilo , závadu žádnou nehlásilo bylo to odpoledne a v nádrži byla ještě tepla voda. Závada se projevila až druhy den,kdy vše vychladlo a nenatopilo, ačkoli čerpadlo běželo a nic nehlásilo. Čerpadlo jsem vypnul a začal hledat závadu, po otevření krytu jsem v pruhledítku zjistil ,že tam nic nekoluje a je prázdné .Závada je diagnostikována na unik chladiva.Ihned volám Schliger ,podařilo se asi na po páté ani nevim kolik čísel bylo vytočeno. Řekl jsem jaky mam problém . Byl pátek, takže řešení až v pondělí. V ponělí jsem zkoušel zavolat ,po nějaké době se zadařilo a bylo mi řečeno že mi dávají termin na středu dopoledne. Zůstal jsem doma a ve středu asi ve 12 hodin volám na Schliger co se děje . Normálně zapřeli termín a samozřejmě, že to vyřizoval kolega, ale záznam tu není. Pokud vim nahrávají si hovory tak jaké dohledávání, vždyť jsou jednička na trhu. Jakmile zvednete telefon tak do pátku to tam bylo. Dnes jsem volal a už vše vymazali, i ty přiblblý kecy, že žaví drát nedrát. Dobrá tedy ve středu mi po delším dohadování zdělili, že nemají chladivo, takže příjde po neděli. V pondělí jsem opět volal- není chladivo, ale že má příjít. Takže jsem zkoušel každy den a opět to stejné. Minulý týden ze zoufalství jsem jim navrhnul, že si chladivo seženu, jelikož chladivo není problém sehnat v 9kg značka R32. Jenže ouha bylo mi řečeno, že to není ono ,že toho je více druhů . No nevím, ale člověk není idiot, aby nepoznal ,že ho někdo tahá za nos.Ale chladivo určitě příjde . Přišlo nějak v pátek, termín mi nedají pry až v pondělí. .Zapomněl jsem dodat, že mi vždy tvrdili jak mě budou informovat .Nezavolali ani jednou. Mam všechny hovory nahrané. Konečně v pondělí volám a dávají mi termín na středu , no tak sláva. Ve středu volají ,že nepřijedou podělalo se jim plnící zařízení. Dnes jsem volal a stále není plnící zařízení Je to měsíc , myslím že firma která tvrdí že je jedničkou na trhu by se měla postarat aby čerpadlo fungovalo. Mam doma mamku 84 roku a zajistit teplo je opravdu zážitek, protože elektrokotel který je namontovan je slabý a nevytopí a hlavně jsem ho měl a kvůli spotřebě jsem to dal pryč . Spotřeba kotle je 9 kw a běží to celý den při ceně 4 kč za kw a to nevim, kolik teď stoji vlastě momentálně kwh.Pracuji u firmy která má své vyrobky po celé Evropě i v Asii ,musime zajisti servis. Naše termíny jsou dny jelikož zákazník by s námi hodně rychle vyběhl.F.Schliger spoléhá na neinformovanost spotřebitele, proto toto píšu . Je to firma, která není spolehlivá a nikoho nezajímá že nemate, toto ,podělalo se tamto.Ještě pro informaci budoucích nešťastniku. Volal jsem dnes na Liberecký uřad pro kotlíkové dotace , chtěl jsem zjistit něco o odstoupení od smlouvy a když pani slyšela jmeno Schliger hned věděla o co jde . Samá stížnost. Takže já přechazím do odstoupení od smlouvy a během pár dní vše bude už řešit pravník. Ještě uvažuji se připojit k hromadné žalobě. Dnes je16.2. opět telefon a opět výmluva že zařízení ještě nemají opravené ať volám v pátek NEZKLAMALI. A ještě chci upozornit že je doslovně 0 reakce na maily, mužete psát jak chcete žádná odezva.. VŠEM DOPORUČUJI SE VYHNOUT F: SCHLIGER VELKY'M OBLOUKEM NEKOUKA' Z TOHO NIC DOBRE'HO JELIKOŽ SI UŠETŘI'TE STAROSTI ,NERVY A PENIZE

Zadat firmě poptávku

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním a Ochranou osobních údajů

Kontakt

Krále Jana 511, Chotěboř, 58301
IČ: 28787803
DIČ: CZ28787803

Podobné firmy

Luboš Pěta
Husova 35, Rovensko pod Troskami, 512 63

AquaSolarTech s.r.o.
Za Podjezdem 495, Jeseník - Bukovice, 79001

INKOR - VTP s.r.o.
Kalamárská 263, Mokré Lazce, 74762

Three Power s.r.o.
Vídeňská 264/120b, Brno, 61900

Roman Mošna
Volduchy 265, Volduchy, 33822