Firma není solidní. Nedodrží ujednaná pravidla (termín, cena, kvalita, jednání)
Podvodník - vezme si zalohu, praci neudela a penize nevrati
Dobrý den, pan Jaroslav Naiman mi neodpovídá na sms a telefony. Zaplatil jsem mu 13 tis zálohu.
Pan Jaroslav Naiman z Raspenavy po urgencích práci dodělal, ale bohužel nevystavil vyúčtování, ani fakturu. I když slíbil, že to udělá a od té doby nebere ani telefon a ani neodpovídá na sms.
Potřebovala jsem seřídit topení. P. Naimann mi udělal cenovou nabídku na cca 37 tis. Kč, práce udělal, ale: Předpokládanou cenu p. Naiman neustále navyšoval, neustále "musel" něco dokupovat, nebo mu "vystavili špatně fakturu" na součástky, nebo na náplň do topení, faktury jsem nikdy neviděla, v podstatě mě vydíral, platila jsem, protože se blížila zima a nemohla jsem nechat dům s rozmontovaným topením a nevím, koho bych asi tak sehnala na dodělání rozdělané práce. Pan Naiman mě tím, dá se říci, držel v šachu. Celkem jsem mu zaplatila 58.043 Kč, tj. navýšení původní ceny dle smlouvy o 34,6%, vše mohu doložit, posílala jsem mu peníze na účet, pouze prvních 900 Kč za prohlídku stavu topení a benzin jsem platila hotově. Také tuto cenu za pouhé seznámení se stavem a počtem radiátorů považuji za přehnanou, původně mi do telefonu řekl, že za první návštěvu žádá 300 Kč. Kromě toho, nikdy jsem se nemohla spolehnout, kdy se pan Naiman objeví, běžně přijížděl až v poledních hodinách, dopoledne prý vyspával po "nočním provádění účtování". Dalším problémem je, že mi zasáhl do systému tepelného čerpadla, které se mi snažil seřizovat, i když jsem ho žádala, aby to nedělal. Výsledkem bylo, že jsem přes zimní měsíce 2023/2024 měla troj- až sedminásobně zvýšenou spotřebu proti stejnému období 2022/2023, takže částky, které mi byly fakturovány dodavatelem energie, byly neúnosně vysoké. Jsem důchodkyně a vždy v podstatě celý důchod i část úspor padly na požadavky pana Naimana a úhradu faktur za elektřinu. V současné době mi dodavatel tepelného čerpadla musel nainstalovat nový software, což musím také uhradit. Pan Naiman se po dokončení hlavních prací již neozval, telefon mi nebral, na SMS neodpovídal, na poslední doladění jednoho méně funkčního radiátoru již nepřijel.
Pán odvedl práci, nicméně po 3 měsících je potřeba v rámci reklamace 1 radiátor přetěsnit. Což bude problém - pán nereaguje, protože peníze za opravu inkasoval jak ode mne na místě, tak zároveň od majitele nemovitosti na fakturu. Poté mi přislíbil navrácení peněz a od té doby nekomunikuje.
Nespolehlivý , vybral zálohu na práci i materiál . Nic jsem z toho veviděl, stále výmluvy a lhaní . Vím o více podvedených a nejde o malé částky , nedoporučuji !!!
Řemeslník slíbil, že přijde na kontrolu za čtrnáct dní. Silikon v rohu sprchového koutu prosakuje. Volala jsem mu, ale dodnes nedorazil. Opět klasika dnešních řemeslníků. Sliby chyby, žádné profesionální chování.
Poptával jsem přizdění v kuchyni. Pan Naiman velice rychle zareagoval, ještě rychleji požadoval zálohu na práci a materiál. Ani práci, ani materiál jsem již neviděl, pouze následovala série výmluv a planých slibů. A to včetně návratu zálohy, bylo mi několikrát přislíbeno, že to vrátí, nejprve celé, potom po částech a doposud se nestalo absolutně nic. Sluší se dodat, že se jedná o poptávku z října 2023. Obrázek nechť si udělá každý sám, ale z mého pohledu je to vrchol nekompetentnosti a nesolventního jednání. Celou situaci řeším s příslušnými orgány, ale chci varovat ostatní.