V lednu 2023 jsem si nechal zarámovat 2 obrazy, každý se skládal ze dvou kreseb. Na rub kreseb jsem nakreslil půlkružnici a každý očísloval, aby se vědělo, jak obrazy patří k sobě. Navíc kresby na sebe navazovaly jak barevně, tak tematicky a i bez očíslování to nešlo zaměnit. Jenže obrazy mi k mému překvapení zarámoval p. Dan opačně, tj. zrcadlově. Celé nedorozumění spočívalo v tom, že očíslování 1 a 2, resp. 3 a 4 bylo vyznačeno z rubové strany (psáno z levé strany) a p rámař je zarámoval tak, že když č. 1, resp. 3 dal z pohledu lícové strany vlevo, tak to bylo podle mého zadání opačně. Nijak se nepozastavil nad tím, že vyznačená půlkružnice není v celku (čtvrtkružnice na sebe nenavazují) a že ani obrazy na sebe nenavazují. Tvrdil, že to udělal správně podle čísel a v žádném případě neuznal svoji chybu. Poprosil jsem ho, aby to předělal, ale se zlou jsem se potázal. Začal pobíhat po obchůdku a sprostě nadával několik minut, že to udělal správně podle čísel a moje vysvětlení nebral v úvahu. Řekl mi, že jestli to chci předělat, tak to bude stát 300 Kč navíc.
Po 10 dnech mi přišla sms, abych si obrazy vyzvedl. Doufal jsem, že až se p. Dan uklidnil, musel uznat svoji chybu. Jenže nikoliv. Musel jsem zaplatit 363 Kč navíc a ještě mi k tomu zalhal, že se ptal několika rámařů, kteří mu potvrdili, že on chybu v žádném případě neudělal.
Jeho přístup a chování považuji za skandální a přestože jsem byl jeho dlouholetý zákazník, u mě skončil a určitě bych ho nikomu nedoporučil. Přitom mi vůbec nejde o ty peníze navíc. Prostě takhle by se řemeslník a obchodník k zákazníkovi chovat nikdy neměl.