Komunikace rychlá, ze začátku vše vypadalo v pořádku, horor začal až později.
Středa - objednali velkou plošinu, která byla na první pohled nevhodná a navíc předražená. Technická obsluha plošiny celou dobu nadávala, že měli přijet s jinou plošinou, ale stejně se jí pokusil postavit pod střechu. Při manipulaci mi ovšem poškodil zateplení na domě. Ok, může se stát. Dělníci slíbili, že je to drobná oprava a že to opraví. Místo toho, aby zajeli do stavebnin a opravili to hned, tak ovšem díru pouze dočasně zalepili (mojí) pěnou a hodinu čekali než to uschne.
Slíbeno, že další den to zkusí opravit se žebříkem
Čtvrtek - nepřijeli - omluva, že nemají plošinu a že se jim ke mě nevyplatí jet jen kvůli opravě.
Pátek - nepřijeli - omluva, že jim zrušili plošinu, co měli rezervovanou. Dávám ultimátum, že musí přijet v pondělí, jinak ruším zakázku.
Pondělí - nepřijeli, neberou telefony. Po nějaké době zavolají zpátky. Prý jsou v DEKu a je tam výpadek proudu, takže nic nepůjčují. Nabízím, že plošinu zajistím - odmítají. Prý zajedou další den a zjistí, kdy jsou schopni v DEKu plošinu půjčit a podle toho se domluví. Slibují zavolat v úterý ráno. Obratem píšu zprávu, že plošinu lze v DEKu rezervovat jedním kliknutím na internetu a dostupnost lze taktéž ověřit online.
Úterý - nevolají, volám já. Prý v DEKu plošinu nemají a ptají se, zda jsem tedy schopný jí zajistit já. Odmítám, ruším zakázku.
Bohužel první den jsem jim zaplatil 10 tisíc Kč jako kauci na půjčení plošiny. Když jsem zrušil zakázku, vyzval jsem je i k neprodlenému vrácení kauce. Začali tvrdit, že to byla vlastně záloha a že to proúčtují a odečtou si z toho svoje náklady, aby netratili. O 3 dny později nemám ovšem na účtě vrácený halíř a budu podávat žalobu na vrácení celé částky.