S Liborem Hradským jsme se domluvili na pracech ve více vlnách. První vlna zahrnovala vyrovnání podlahy (izolace) v RD + omítky. Práce byly provedeny podle plánu, termín dodržen. Platba proběhla formou zálohy na materiál a doplatku za práci. Kvalita odvedené práce nebyla ideální, ale sháněli jsme někoho na poslední chvíli a proto jsme výsledek brali jako adekvátní a s první vlnou prací byli spokojeni. V druhé vlně jsme domluvili nákup materiálu pro vinylovou podlahu, nivelační stěrku, položení podlahy a olištování. Podlahu jsme vybrali ze vzorníku a zaplatili zálohu. V domluvený termín přišli řemeslníci podlahu hned pokládat, neprovedli nivelační stěrku. Kvalita betonu na který pokládali byla nepřijatelná a první část podlahy, kterou stihli položit, byla viditelně nerovná, při měření až o 3 cm na ploše 4 x 5 m. Bylo nám řečeno, že nejde o časový press, že takto postupují normálně. Proto jsme se domluvili, že pokládku od nich nechceme. V tomto bodě jsme se rozešli s tím, že jsme finančně vyrovnaní a dále nebudeme spolupracovat. Poté jsem ještě zkontrolovala materiál, který nám tu nechali, a zjistila, že jde o dílce od jiného dodavatele, v jiné barvě. Výběr materiálu jsme potvrzovali mailem. Z toho důvodu jsem požádala o vrácení peněz a pan Hradský souhlasil. Několikrát se termín posunul na žádost pana Hradského, i přes ujištění, že není žádný problém a s nabídkou postupu souhlasí. Nakonec přestal brát telefony a na poslední SMS nereaguje. Byl i upozorněn, po jakém datu přestanu posouvat termín předání a začnu vše řešit přes vás či inspekci. Počítali jsme se sníženou kvalitou práce a případným zpožděním provedení práce, protože jsme hledali někoho na poslední chvíli. Firma Libor Hradský na vše reagovala nejčastěji ujištěním "není problém". Bohužel jsme se ale v závěru setkali jen s vyhýbavým chováním a nesplněním toho, na čem jsme se jako obě strany dohodly.