Zavolsla jsem tuto firmu,protoze jsem mi nesel otevrit bezpecnostni zamek. Prijel pracovnik ani nevysunul klic z vlozky zkusil otocit zamrk e neotevrel. Protoze bylo zamceno. vyhodnotil to jako zaseknuty zamek s tim, ze stitek musi rozrezat a bude to stat 10.000 Kc. Cele se mi to nezdalo dvere byly novr natreny tak jsem zakazku odmitla. Zaplatila jsrm 3600 Kc zs odmitnuti a vyjezd. Druhy den mi dvete odemkl syn. Zamek je zcela funkcni. Chyba byla v tom,ze klic byl spatne zasunuty ve vlozce. V byte bydlim kratce a nemam zkusenost z bezpecnostnim zamkem. Ale myslim ze tohle by mel zamecnik vyhodnotit pokud sve praci rozumi. Na moji stiznost byl jeste v telefonu arogantni.
Volala jsem nejdříve na zákaznickou linku, abych si ověřila cenu za otevření poštovní schránky a následnou výměnu zámku. Bylo mi řečeno že cena se pohybuje v rozmezí od 1300 do maximálně 1700 Kč se vším všudy, včetně výjezdu a tak podobně. Když dorazil technik na místo, zlomil si svépomocí frézu a po otevření si ji naúčtoval a chtěl po mně za 2 minuty práce 2500. Když jsem mu řekla, ať se nezlobí, ale že mu to nedám, začal se rozčilovat. Řekla jsem mu, ať zavolá šéfovi, že to vyřešíme. Mluvila jsem s paní, která sama řekla ze pokud jsem měla garantovanou cenu, nemůžou po mně chtít úhradu zničené frézy. Po skončení hovoru jsem pánovi nabídla kompromis a nabídla mu 2000 Kč a to si myslím, že jsem ani nemusela. Kdo to kdy slyšel, aby když se rozbije míchačka nebo bagr stavební firmě, platil to zákazník. Chlap začal nadávat že jsem černá svině (ano, vrátila jsem se z dovolené, jinak jsem Česka, to jen pro upřesnění) a ať už nikdy nevolám a že jde do prdele. Když jsem na dispečink volala znovu a stěžovala jsem si, pan mi řekl, že to nebude řešit a že jsem na něho byla určitě taky sprostá. No, asi podle sebe soudím tebe. Čili pokud chcete kvalitní a solidní služby, sem bych se rozhodne neobracela. Mimochodem, žádný doklad o zaplacení taky nemám, což určitě také stojí za zamyšlení.